Succesvolle livegang van het elektronisch cliëntendossier MoreCare4

Sinds begin deze zomer gebruiken wij het elektronisch cliëntendossier MoreCare4. Deze nieuwe manier van werken levert ons een lagere administratieve druk, tijdbesparing en meer inzicht in de resultaten van Youngster als organisatie op.

Sinds begin deze zomer gebruikt Youngster het elektronisch cliëntendossier MoreCare4 van softwareleverancier NederCare*. Het systeem levert ons een lagere administratieve druk, tijdbesparing en meer inzicht in de resultaten van Youngster als organisatie op.

“De nieuwe manier van registeren en administreren zorgt ervoor dat wij ons nog beter kunnen richten op waar het om draait: het leveren van goede zorg, intensieve begeleiding, dagbesteding en sport aan onze jongeren”, zegt Danny Bloemheuvel, Manager Zorg bij Youngster.

Al onze medewerkers hebben de afgelopen maanden intensieve trainingen gekregen in het gebruik van het nieuwe elektronisch cliëntendossier en de nieuwe inhoudelijke processen per onderdeel. NederCare en Youngster hebben tijdens de implementatieperiode nauw en efficiënt samengewerkt in verschillende projectgroepen, waardoor wij in een tijdsbestek van slechts drie maanden het elektronisch cliëntendossier MoreCare4 naar volle tevredenheid in gebruik konden nemen.

*Update 4 maart 2020: Sinds 4 maart 2020 opereert NederCare samen met Impulse Info Systems, Vir e-Care Solutions en Karify onder de naam Avinty.

Menu